....

imorrn har vi origentering(vet ej hur det stavas) vi jag och klara
ska försöka hitta 10 kontroller. vi är värkligen tävlingpersoner och vårt mål är att komma förre S(sofia)och E(emmy). fast jag är inte någon riktigt dåligförlorare men de suger ju att förlora.  men vi får se hur det går....
jag älskar mode även fast mina kompis kanske inte märker det men jag kommer skriva om det ganska mycket. 
 Nu:
just nu håller jag på med att gör läxan vi har värsta jobbiga prov,, redan på torsdag har vi eng. prov o ja mst ha bra på den om jag vill vara kvra i min engelska grupp. o för K(klara) o D(dorna) blir det ännu jobbigare för deras lärare vill inte säga vad de ska träna på provet. hon säger att dem ska komma ihåg vad det har gjort denna termin. asså jag skulle typ dödat henne om jag skulle ha henne,,,

Snart:

jag fyller år snart, den 18 okt. då blir jag 14 år,,,bara ett år kvar innan jag blir byxmyndig....hehe skoja bara.
önskar mig mkt saker men kommer inte få det för vi åker till taihland en vecka efter.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: klara

vad kul att du har skaffat blogg Julia! :) vi kmr krossa skiten ur alla imorn ;) hehe. puss puss sov gott! <3

2008-09-29 @ 20:38:19
URL: http://klaras10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0